Regulaminy
Regulamin sklepu internetowego
1
Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy [dalej „Sklep”] pod nazwą przytulpoduche.pl, prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
- Właścicielem sklepu jest:
naprawa&szycie
Beata Sasaga-Gromiec
Orla 2/6
57-540 Lądek-Zdrój
NIP 7392937750
REGON 022269541
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (a zarazem cenami netto, ponieważ są zwolnione z podatku VAT) plus koszty wysyłki.
- Towary dostępne w Sklepie są zwolnione od wad fizycznych i prawnych. Są autorskimi projektami.
2
Przedmiot sprzedaży
- Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronach WWW sklepu internetowego przytulpoduche.pl oraz oferowane w ramach działalności Sprzedawcy.
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Są projektami autorskimi.
3
Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
- jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 4 pkt 5.
4
Płatności
- Klient ma prawo do wyboru formy płatności określonych w zakładce Formy płatności.
- Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
- Sprzedawca wystawia i przesyła faktury na prośbę Klienta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez jako właściwe do jej wystawienia.
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
5
Anulowanie Zamówienia
- W przypadku nie opłacenia przez Klienta Zamówienia dokonanego na Sklepie, Sklep ma możliwość anulowania tego zamówienia w ciągu 5 dni od daty złożenia Zamówienia.
- W przypadku, gdy Zamówienie zostało wysłane do Klienta z płatnością za pobraniem, a Klient nie podjął przesyłki w terminie i przesyłka wróciła do Sklepu, zamówienie uznaje się za anulowane.
6
Prawo odstąpienia od umowy
- Klient może w terminie do 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, w którym Klient wszedł w posiadanie produktu.
- Aby skorzystać z prawa od odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę sklepu internetowego przytulpoduche.pl (dane firmy: naprawa&szycie Beata Sasaga-Gromiec, ul. Orla 2/6, 57-540 Lądek-Zdrój; tel.886 248 595; e-mail: kontakt@przytulpoduche.pl), drogą e-mailową lub telefonicznie o zaistniałej sytuacji.
- Klient zwraca produkt do Sklepu bez śladów użytkowania. Zwracany produkt powinien być kompletny. Koszty przesyłki ponosi Klient.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy, Klient otrzymuje zwrot płatności w takiej samej formie w jakiej jej dokonał, niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego produktu, nie dłużej niż 14 dni.
7
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar, po opłaceniu Sklep wysyła w terminie 1-3 dni roboczych.
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej In post lub DPD).
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
- Zamówienia są wysyłane na terenie Polski.
8
Reklamacje
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (faktura imienna lub paragon).
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem klientowi nowego towaru, bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
9
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
10
Ochrona prywatności
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca: naprawa&szycie Beata Sasaga-Gromiec, ul. Orla 2/6, 57-540 Lądek-Zdrój, NIP 7392937750
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
11
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- 12
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu ( w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
13
Wejście w życie i zmiany regulaminu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.